ONSDAG.

Vill inte att tiden ska gå. För ska springa beep imorgon. Och jag måste verkligen vara bra. Springa så bra som jag senast gjorde för fem år sen..

Klump i magen.

Idag har jag iallafall solat i tre-fyra timmar. Bränt mig har jag också gjort. Efter städade jag min garderob. Kastade sjuuukt med kläder!! Men nu är det fint i min garderob, det tog två timmar.. Så nu ligger jag i min säng. Måste börja dricka lite vatten. Men de är ju tydligen asfarligt att dricka vårt vatten?
Kanske därför jag mår som jag mår.

Igår var Sverige sjukt bra mot Frankrike!! Åh va tråkigt att dom inte är vidare..

Imorgon på dagen skall jag jobba för Endre, på öster. Kuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0