Gaah

vad jag är tröööttt
helt sjukt
gäspade mig träningen igenom, inte ok!

btw, hatar tisdagar.. Praktik från 06-15, vid maxi.. och så ska jag ta mig hem, är oftast hemma typ tjugo i fyra. Då ska jag byta om, fixa håret och sen är klockan typ fem i. Då måste jag gå till träningen.. Och träna med ibg, sen mitt lag.. Så jag får typ äta mat kl 20!!!
Då är jag helt sjukt hungrig.
spela roll.

och idag har jag ont. Jag har glömt min medicin imorse, BRA SARA!

aaaj.

Imorgon har vi nationella i matte hela dagen. På torsdag ska jag på anställningsintervju, i helgen har vi match. Det är det annorlunda från min annars helt normala vecka med träna, äta, sova, jobba...

John blund kallaaar!!!
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0