hp10a.

Först och främst, jag har världens bästa klass. det är den som gör skolan rolig och idag insåg jag verkligen hur mycket jag saknat den under dom här praktikveckorna.. nog om det.

Några saker jag tänkt på
* gossip girl gör livet enklare eftersom deras problem är tio gånger värre än en självs
* ibland behöver man komma ifrån någonting för att inse vad man har
* gymnasiet är den jobbigaste tiden då man måste ta massa olika beslut som påverkar mycket
* jag vill gå på college efter skolan
* det är julafton om tre dagar, julafton är slut om fyra dagar och då finns nyår att se fram emot
* jag är pank och vet inte hur jag ska få tag i pengar
* high school musical filmerna är så sjukt bra
* det ska bli skönt med lite uppehåll från allt och bara va familj o vänner

Och nu dör min telefon. skulle kunna skriva upp tiotusen tankar till men dom får ni vänta på.

Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0