LET'S DO THIS ONE MORE TIME

Snart är det big brother. det skall bli roligt. förutom att marcel har åkt. han var bra.
idag var sista träningen med distriktslaget. vi tränade typ bara powerplay. det är roligt!
och vårt powerplay är bra. vi åker på torsdag och spelar vår första match på torsdag mot södermanland. hehe dom är bra..
meeen, det skall bli asroligt att se alla andra matcher och spela matcher!
imorgon skall jag kolla påskcupen i södervärn, innebandycup! mina 5or jag hade på praktiken skall spela.
det skall också bli asroligt.
sen skall jag hem och städa och packa........
nej fan. nu tickade tiden iväg och det blev dags för BB! 

puss
snaaaaaaaaart sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0