PUSS

Okej, har inte skrivit på sjukt länge. Men har verkligen aldrig tid.
Förutom nu.
sitter hemma och har precis skickat in några teori uppgifter till innebandygymnasiet.
och skall snart ut och springa. sen in och träna innebandy.
igår vann jag över min bror i spåret. jag vannnnnnn. han vart as förbannad.
i helgen var jag i stockholm. jag och julia, vi bodde hos oliver. träffade kompisar och shoppade.
det var kul!!
häromdan fyllde pappa år. han fick en skjorta av mig.
och vi åt natchos, kakor och kladdkaka. fett med gott..
image descriptionimage descriptionimage description
lite bilder från helgen.
btw, jag saknar och vill tillbaka till turkiet... nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0