TISDAG

Förra veckan var en vecka utan innebandy. Man ville inte ens tänka på innebandy vilket jag inte ens gjorde.
Levde livet lite så att säga.

Men nu är det skärpning! Back to real life.
Igår var jag och jennifer på gymmet. Vi tränade på bra! Efteråt diskade jag, städade, lagade mat och sen cyklade jag hem till jossan. Erika och milla kom och vi pratade massor och kollade iksu-djurgården. Jag hejar på iksu. och dom borde vunnit.

Imorse tränade jag step up och styrka. Det var jobbigt.
Nu sitter jag i skolan och har pluggat klart och skall snart hem och äta lite mellis. Sen på distriktlagsträning. Och efter det är de time to say goodbyeeee.. till hööken och fanny som flyttar hem imorgon. Så vi skall äta middag på Joda massa tjejer från laget. MYS!

Juste, i lördags var det lagfest. Lika roligt som vanligt.
Fan vad vi är bra.

Jag vill åka utomlands. NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0