Söndag!

Hallååååådär!

U-laget förlorade stort och måste vinna med 7 mål för att spela i div 1 nästa säsong. inte bra.
Igår var jag, maja och mamma och shoppade, åt på waynes, hyrde film, jag klippte mig och tonade håret. Det blev fult och kort men det gör ingenting. För jag skall tona det igen och mitt hår växer fort!

Tröttaste dagarna ever, dom som varit nu. Känns som en dag varit en vecka lång 
Förutom att den här dagen gått asfort eftersom jag sovit bort den



"sara var här, som sagt. vi flummade, garvade och slogs som vanligt. alltid lika härligt att få spendera några timmar med den tjejen :)
vi åkte med saras mamma till södervärn där vi skulle ha möte. på mötet pratade vi lite om säsongen som varit och den som kommer. verkligen kul att träffa laget igen :D
vill bara säga att sara steen är bäst. poängligan i div.2 på gotland vann hon med sina 46 poäng. och sen vann hon även den i div.2 på fastlandet med 55 poäng!
nästa säsong kanske vi bildar en underförening och heter Endre IK så vi kan kvala till div.1. hoppas, hoppas allt blir som vi tänkt! :) "

kollade igenom olivias blogg. PUSS PÅ HENNE!


snart är det sm. i umeå. wiwiwiwiwieeee!

Jag saknar. saknar saknar hur mycket som helst!! 
vill att allt skall vara så enkelt igen.

Kommentarer
Postat av: olivia

snyyygge bildaaaa. :)

2012-04-10 @ 17:54:17
Postat av: sara

hihi ja, du är snygg du :*

2012-04-10 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0