ONSDAG

Kom på en sak. Nu när jag köpt en datasladd till min data för 600 jävla spänn så kan jag väl börja blogga lite.
Det är roligare och lättare från datan.
 
Kan väl börja skriva att jag/vi är helt döda i kroppen efter hårda veckor med träning. Imorgon skall vi springa blodomloppet, sen är vi lediga i en dag. Det behövs tror jag.
Sen är det full rulle igen!
 
Ikväll har vi haft "avslutningsmiddag" för vår fina joss. Hon flyttar imorgon och skall plugga & spela innebandy i linköping. Buuuhuuu.
Men vi åt mat från Joda och massa godis och hade kul!
Laget kommer få träffa henne igen om två veckor eftersom vi möter Linköping, men inte jag.
 
För idag blev jag uttagen till landslaget. Wihooo. Och det är läger på Bosön 5-9 september.
Skall bli sjukt kul!!!
 
Puss på dig joss! kommer sakna dig. MYCKET.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0