ONSDAG

På riktigt, det finns inget som är lika jobbigt som träningsvärk. Lever med ständig träningsvärk. Men det är bara en innebandyträning kvar tills en dag vila. 
 
Jag är trött på att inte göra någonting om dagarna.. Jag vill börja skolan och flytta nu. Plus att jag vill att säsongen ska börja!!
Och jag vill veta truppen som skall till Bosön.. Orkar inte vänta längre.
 
En grej bara: om 45 dagar är det seriepremiär, om 270 är jag 18, och om 304 dagar tar jag studenten!! Spännande. Hehe inte alls länge kvar. 
 
Imorgon skall jag på information om jobbet vi skall ha nästa vecka. Så skall jag gå på stan, ta spruta i roma, teori med laget, och vara med Daniela.
 
Snart börjar allt!! Wooho
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0