6p

Först av allt. jag är fortfarande sjukt glad över helgens vinster. Även fast jag själv inte är nöjd med min insats så skiter jag fullständigt i det just nu för vi vann båda och det är det enda viktiga för mig!
Meeeeeeeeeeeen!
antar att jag kommer ha ganska många nya läsare nu när jag tänkte länka bloggen, så för er nya tänkte jag bara dra en liten snabbis om mig! 

jag är 16 år och går andra året på handelsgymnasiet med innebandygymnasie som individuellt val. är född 95 men har hoppat upp en klass så går med 94orna. spelar innebandy i Endre if och det lägger jag ner ungefär all min tid på. bor även själv i visby eftersom min familj bor på landet och jag tränar mycket, så bor ca 1 min från södervärn där vi tränar. asaaaaaskönt.
men ja, här lär ni väl läsa om hur trött jag är på att diska, laga mat och plugga. och lite om innebandy också eftersom jag är fetaste innebandynörden.
hehe.
image description

ligger just nu i matkoma efter att ha ätit pannkakor.
och nu tänker jag fortsätta nörda gossip girl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0