fredag.

Känslan av att få komma hem och lägga sig i soffan med sin katt.. BÄSTA! och efter att man vecka efter vecka lagar mat och diskar efteråt skall få mat serverad är såååå jääälaaaa skönt. När jag kommer hem till min familj känner jag mig typ som en kung!

Snart ska vi äta tacos. och sen ikväll skall jag in till Visby igen, och kolla på IBK. Imorgon skall jag på stan med joss och jossan. Sen är det match mot Täby!

Jag älskar min praktik. för typ femte gången, men jag har lite ångest eftersom det bara är två veckor kvaaar...

hoppas verkligen att jag och Jennifer kan va med i sm iår och att det inte krockar med slutspelet. för jag vill verkligen spela sm. fan så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0