hej.

har haft lite fullt upp dom är dagarna
med massa kul saker!
nyår var kul och lyckad! den höll på väääldigt länge.
dagen efter var jag hemma i väskinde och sov hela dagen. i måndags kom issa och hämtade mig, sen åkte vi och gymmade med olivia och jennifer. sen hem till dom och tränade på vårt uppträdande. på kvällen umgicks jag med jossan och när hon gått hem träffade jag en annan kompis som jag inte träffat på länge!! hehe.
igår var jag med jennifer hos issa o olivia igen, och tränade. hehe.
efter hade vi fystester i södervärn med laget. jag tyckte inte att det gick speciellt bra för mig. men skitsamma.
på kvällen kom julia hit, vi kollade på film och pratade massor. imorse vaknade vi tidigt, åt frukost och nyss kom jag hem från issa o olivia. vi har tränat igen på vårt uppträdande som vi ska göra inför laget på lördag.
skall äta nu sen på INNEBANDYträning. första för det här året. woho

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0