Måndag

♥Haha, as skönt att typ ingen vet om min blogg. ehehehe
har varit dålig på att skriva under det här lovet, men i torsdags var jag och kollade jvm hos issa och olivia, med wilmer adam issa olivia louise jossan och joss. tills sveriges final var det bara jag och issa vakna. men sen såg olivia adam och jossan också. whatever.
i fredags hade ibk match, sen åt vi tacos hos issa och olivia. jag sov borta.
i lördags hade vi uppträdande med laget och en heldag med lekar och uppträdande. det var kul men vårt uppträdande gick skitdåligt eftersom bara en mick funkade. jag sov borta.
i söndags vaknade jag ganska sent, gick hem och sen kollade jag ibk som hade match igen, dom vann båda. efteråt gick jag hem och somnade tills klockan åtta på kvällen, kul. sen kollade jag gossip.
och idag har jag varit på massa olika möten angående skolan, praktiken och min linje. jag vet inte vad jag vill.
Haha, as skönt att typ ingen vet om min blogg. ehehehe
har varit dålig på att skriva under det här lovet, men i torsdags var jag och kollade jvm hos issa och olivia, med wilmer adam issa olivia louise jossan och joss. tills sveriges final var det bara jag och issa vakna. men sen såg olivia adam och jossan också. whatever.
i fredags hade ibk match, sen åt vi tacos hos issa och olivia. jag sov borta.
i lördags hade vi uppträdande med laget och en heldag med lekar och uppträdande. det var kul men vårt uppträdande gick skitdåligt eftersom bara en mick funkade. jag sov borta.
i söndags vaknade jag ganska sent, gick hem och sen kollade jag ibk som hade match igen, dom vann båda. efteråt gick jag hem och somnade tills klockan åtta på kvällen, kul. sen kollade jag gossip.
och idag har jag varit på massa olika möten angående skolan, praktiken och min linje. jag vet inte vad jag vill.

jag och sofia skall iallafall byta praktik från maxi och ha på solbergaskolan nu i fyra veckor. åh vad jag saknat den skolan. det skall bli så kul!
efteråt träffade jag issa för att vi skulle jobba och tjäna lite money. men nej vi hade fått fel kod så kunde inte komma in, kul
imorgon skall jag till tandläkaren, värsta jag vet.
och ikväll skall jag gå och hämta mitt armband jag glömt hos en vän, får se om jag kommer hem igen eller stannar där.
nuu tänker jag kolla GOSSIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0