onsdag

får ångest så fort jag tänker på att det bara är sex dagar kvar hos min fina klass 5b.
idag har vi dansat och sjungit massor på musiken, hängt och klängt i stångar på gympan och haft pannkakorätar-tävling. jag är ännu spymätt och det var fyra timmar sen. men är man tävlingsmänniska så finns det inga stopp! hehe.
idag är det onsdag, vilket innebär ingen SARG! u-laget tränar innan och ibk efter. aaasskönt!
och tidig träning. slutar halv sju, så då skall jag hem till väskinde. för jag saknar dom och det är skönt att vara hemma.
igår hände lite nya saker på träningen.
jag har en ny position, ny femma och det skall bli kul och spännade!!
wie. så jag ser framemot tränignen ikväll!
pussheeeeeeej
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0