onsdag.

idag är det första gången på ett tag som jag verkligen inte orkar och vill träna. ingen aning varför men känner bara inte för det. vill hem och umgås med min familj istället. men nej det får jag göra på fredag. längtar!
om en timme är det samling, vi har tidig träning på onsdagar och det är as skönt.
imorse snoozade jag i 45 min. tror det är mitt rekord. hann inte fixa mig och fick trycka i mig frukosten asfort! gick upp 25 minuter innan jag började. tur att det inte är så jättelångt till min praktik.
men det spelar ju ingen roll om man sover 9 timmar eller 5? man är ju ändå lika trött..
världelöst.
träffade på tre av mina gamla lärare idag.
den ena är världens bästa. hon kramade om mig och vi pratade i evigheter kändes det som..
jag saknar solbergaskolan.
jag har skaffat twitter och det verkar faktiskt kul.
tihi
hejdå nu skall jag väl börja fixa lite inför träningen
orka
IKVÄLL SKALL JAG TRÄFFA EN FIN VÄN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0