tisdag.

Läste en blogg igår om en tjej på typ fjorton år som förlorat sin syster, mamma och pappa. mamman i cancer, pappan var alkis och systern hade krockat.. Så sjuuukt och jag grät floder.
http://juliahofsweden.blogg.se/ där är bloggen för er som vill läsa!
igår läste 232 stycken min blogg. hehe.
Somnade sjukt sent inatt, jag som skulle bli bra med det där.. men ikväll skall jag sova tidigt och det skall bli så skööönt.
Imorse cyklade jag iväg till min praktik, känns bra att man ser fram emot att gå dit. det är kul! 
när jag slöt så fick jag stressa (som jag alltid får på tisdagar och torsdagar när innebandygymnasiet börjar klockan fyra)
men det var kul även fast vi inte var så många. och träningen med laget efteråt gick sådär. övningarna var roliga men jag var inte alls bra på tvåmålet. kände mig helt lost. plus att jag dog av hunger..! 
så nyss kom jag hem och har precis duschat och ätit mat. gött!

Alltså, nu tänker jag säga mitt om u19. läs om ni vill eller inte.
Jag blir otroligt sjukt glad av alla som ens reagerat på att jag inte kom med. Facebookstatusar, bloggar, osv.
MEN värsta repotaget i gotlanstidningen? 
Jag menar.. jag har aldrig någonsin varit uttagen till landslaget. så varför ens göra en stor grej av det? jag tror inte att någon jag träffade idag INTE pratade om det.. tillomed ungarna på mellanstadiet.
Men tack ni som bryr er, det gör mig jätteglad verkligen!
Och jag vet själv hur många jätteduktiga spelare det finns så jag är inte alls förvånad.
nu skall jag slappa till handbollen.
tack och hej!
398574_308629895839663_100000779647177_804536_818007112_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0