LÖRDAG!

Jag komer inte in på blogg.se appen så kan typ aldrig blogga.
Eftersom jag aldrig sitter vid datan. Men nu har jag gått in via internet i telefonen. Sjukt jobbig och orden bara byter till andra ord hela tiden.
Får panik.
 
'Meeen! I onsdags spelade vi internmatch, det var kul men riktigt jobbigt! 
Mitt lag vann. Heh!
Efteråt åt vi på Olearys med laget. Det sista vi gjorde med varann på ett tag eftersom det nu är egenträning! Det ska bli spännande. 
 
Igår var jag på sjukhuset och hälsade på bästa mormor som är sjuk!! 
 
Idag har jag sprungit, ätit på ett fik, hämtat ut mina nya springskor och nu tänkte jag dova lite!! Är så sjukt trött. 
Imorgon åker vi till fårööööö! Ska bli mys. 
 
Nä, godnattttt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0