MÅNDAG

Har varit en helgrym helg!!
I fredags var det ju skolavslutning. Och i lördags hade Jesper sin studentskiva eller vad det heter. Så det var massa folk här!! Sjukt kul. Festen tog slut runt 05.. Så det var ganska bra drag om man säger så!
Själv skulle jag upp & jobba klockan 07 men kunde inte sova pga alla.. Så hoppade det. Vaknade klockan tre och på kvällen åkte jag in till Linda. Vi bastade, badade bubbelbad och åt lyxshake på Max.
Idag har jag solat lite, men skall snart iväg på träning.. Orkar eeeej.

På fredag är det midsommar!! Jag skall äta lunch o så i Lickers med min familj och Idas. Sen skall vi iväg till Herta tror jag. Det kommer bli askul och jag är sjukt taggad!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0