FREDAG!!

Och två dagar till match. Tvåååå!!

Drömde om matchen. Att jag hade varit på toa och blev sen, sen sprang vi in och då inser jag att vi ska ha svarta strumpor till vårt gula ställ. Som vi never ever har haft. Jag fick springa tillbaka in i omklädningsrummet där Sanna stod och hade svart ställ på sig och väntade på toan. Matchen skulle precis börja. Jag hittade aldrig min väska. Efter första perioden kom jag på att den hade jag glömt på hotellet. Jag hade ju cyklat till hallen, för att bussen hade kört ifrån mig.
Sanna kom ut från toan efter första perioden och samtidigt som joss springer in i duschen och skall duscha. Sen kommer laget in i omklädningsrummet och dom hade tydligen spelat utan oss.

Japp. Inge bra dröm. Hade väl lite av en panikkänsla hela drömmen.. Som tur var han jag vakna!

MEN!! vi är grymt taggade och skall vinna. Skall vinna. Vinna vinna vinna.
Wie va kul!!

Nu skall jag gå upp ur sängen, har sovit 12 timmar inatt. Var så sjuuukt trött igår och snart börjar jag skolan.
Efter skolan skall jag och issa jobba lite sen skall jag hem till väskinde och äta nachos och kolla innebandy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0