TORSDAG

Tänkte att det var tisdag idag. Herreminjesus vad tiden går fort. Kom nyss på att det är fredag imorgon. Imooorgooon!!?

Sista träningen ikväll innan matchen. Skulle vara lugn träning.
Innan har jag träning med innebandygymnasiet, skall faktiskt bli kul! För på torsdagar har jag ingenting att göra. Slutar 11.15.. Brukar hänga kvar i skolan och plugga lite, men nu kan jag inte ens läsa en text i skolan utan att mina tankar slår över till hur matchen kommer att vara. Hur kul det kommer att bli!

Just därför pluggade jag inte till matteprovet. Lär inte ha gått så jääätteeebra på de provet imorse direkt..

Igår var vi på UF-mässa. Nästa år ska vi ha uf företag!!

Nu tänker jag sova en stund. Har suttit i solen ett tag men är så rastlös så det finns inte. Därför måste jag sova lite.

Och nu skriver jag bara massa skit.
Så godnatt

Ses imorgon 19.00 södervärn alla ni tusenpersoneeeer!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0