VI GÖR DET IGEN.

Räkna aldrig bort Endre. Vi kan och vi vet att vi kan.

Fyyfaaaan vad jag var nervös innan matchen rent utsagt. Darrade i hela kroppen samtidigt som det pirrade i magen. Så häftig känsla att springa in till en publik på nästan tusen personer som vill vinna precis lika mycket som vi.

Efter första bytet var nervositeten över. Skönt.

Orkar inte skriva något om matchen förutom att vi VANN. Vi vann vi vann vi vann. Läs det igen, V i v a n n.

Vi vet att vi kan. Jag är redan så sjuuuuukt taggad tills måndagens tv-match.

Nu skall jag äta, dricka vatten, kolla på IBK och sen bowla och äta pizza med mina fina vänner jennifer milla och erika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0