SJU.

Om exakt en vecka så befinner jag mig just nu på Arlanda med u19 landslaget. 
Vi skall åka till Schweiz och spela EFT. Mot tjeckien, schweiz och finland. Det skall bli sjukt häftigt och jag har redan nu massa pirr i magen. 
Och jag längtar tills jag får träffa alla igen!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Igår klockan tio sprang jag fem km på p18 spåret. De var läskigt att springa själv, har nog sett för många skräckfilmer. Efter det gymmade jag med Linda och har sån SJUK träningsvärk. Kommer inte upp ur sängen idag.. 
 
Men senare skall jag iväg till öster för att hämta hem min cykel. Och så skall jag kopiera en nyckel eftersom smidiga jag tappat bort min. 
 
Imorgon åker jag hem. Det har jag längtat efter i två dagar nu (hehe).
Man känner sig så ensam när man bor själv. Det bästa är dock
 
att man kan kasta kläder på golvet och  
plocka upp det efter 15 eller 30 min om man vill. Hemma måste man plocka upp det direkt.. 
Det är enda nackdelen. 
 
Nu skall jag fortsätta tycka synd om mig själv eftersom min träningsvärk gör så ont. 

Pusssssss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0